WHAT A MOMENT

WHAT A MOMENT

WHAT A MOMENT

איזה רגע

רגע הזה שיש אפשרות של ליצור דרמה וסיפור בכל תמונה ותמונה ולהוציא את המקסימום מהיכולות שלי כצלם ובליווי של מודלית ורקדנית מדהימה וכשרונית עם צוות שלם של איפור צילום וסטייל יהיה תמיד מהרגעים המשמחים ביותר בתור צלם

עם זיו יש לי ניסיון עוד מלפני שנתיים שצלמתי אותה לבוק בת מצווה. הזיכרון כמובן הוא טוב שכן היא מצטלמת נהדר ונראית נהדר גם כן, אבל דבר אחד לא ממשתי בצילומים הקודמים איתה וזה להמחיש את יכולת הריקוד שלה, וכמו שניתן לראות היא רקדנית בלט מדהימה ומחוננת. לכן ביקשתי ממנה צילומים נוספים גם בשביל להמחיש את יכולת הריקוד ובנוסף גם צילומי בוק מגניבים עם הרבה פורטרטים מרהיבים אשר ניתן להוציא מהמראה של הפנים שלה, כן היא ג'ינג'ית, וצלמים מאוד אוהבים ג'ינג'יות , זה פשוט תמיד מצטלם נפלא.

תוכנית הצילום

תוכנית הצילום הייתה לחלק את יום הצילומים למספר נושאים כמו אופנה, פורטרט, צילום בתוך מבנה וכמובן צילומי ריקוד, כל אחד מהשלבים לווה בסטייל ובאיפור מתאים. כבר כאן אני אציין את המאפרת אורית ווינר שבזכות האיפור המדויק והיפה להפליא שלה גרם לתוצאה הסופית המרשימה שאתם רואים כאן עכשיו בתמונות.

פורטרט

מצילומי אופנה עברנו לצילומי פורטרטים דבר המתבקש כאמור עם מראה הפנים של זיו ובמיוחד זה שהיא ג'ינג'ית מדהימה, בצילומי פורטרט נתתי דגש למבנה הפנים שלה תוך המחשת השיער, נמשים והבעת פנים בשביל ליצור מאין סיפור בכל תמונה ותמונה. שאני אומר פורטרט אין הכוונה מחייבת שהצילום יהיה פנים בלבד, נכון שכך ההגדרה אומרת אבל זה לא מחייב, פורטרט לדעתי זה יותר להביא רגש בתמונה עם השתדלות לעמוד בכללים של צילומי פנים, ולכן הרבה מהתמונות כאן מספרות ומעבירות רגש גם בתמונות שהם גוף מלא.

מבנה נטוש

צילומים בתוך מבנה או בפרט צילומים במבנה נטוש הם מהצילומים האהובים עלי ויש לכך הרבה סיבות עם זה הדרמה שאפשר ליצור, משחקי אור וצל, הניגודיות וכד'. בצילומים בתוך מבנה אני תמיד מחשב את כל המקורות האור, חשוב מאוד בשביל ליצור את הדרמה ולכן ברוב המקרים אני גם מביא מקורות אור משלי (מבזקים) אך הפעם השתמשתי באור הטבעי שחדר לתוך המבנה שכן התאורה הייתה יפה, מרוככת ומספקת מבחינת כמות ואם זה מספיק אז אני בהחלט לא אהרוס את הטבעיות עם מבזקים. בצילום בתוך המבנה נתתי דגש גם לפורטרטים, שוב זה בשביל ליצור סיפור בתמונה תוך כדי שימוש בכל האמצעים בשביל ליצור דרמה (הרבה אור וצל)

צילום ריקוד

את הדובדבן שבקצפת כמובן ששמרתי לסוף, להמחיש ריקוד בצילומי סטיליס זה תמיד קשה ופחות מוחשי מאשר בצילומי וידאו, אבל אם זה יוצא טוב אז שום צילום וידאו לא יכול להגיע לרמה של צילומי סטילס בהמחשת ריקוד, וכאן חוץ מצלם צריך גם רקדנית וזיו כמו שניתן לראות בתמונות כן בתמונות היא רקדנית טובה ממש טובה ומכל תמונה ותמונה אפשר לומר איזה רגע מדהים. בצילומי הריקוד נעזרתי בקצת תכסיסים ושיטות מיוחדות בשביל ליצור את כל האור החודר מבעד לחלונות, כמובן שהשתמשתי גם בכל מה שאני יודע על תאורה טבעית בשביל כל הדרמה מסביב.

צילומי אופנה

התחלנו עם צילומי אופנה שאופייני לצילומי בוק ועם דגש על טשטוש של הרקע, דבר הכמעט מחייב בצילומי חוץ במיוחד כאשר יש צמחייה ברקע, הכוונה בטשטוש זה להמחיש את המודל שיהיה חד וברור תוך כדי שאני מטשטש את הרקע (כל מה שלא צריך לבלוט), בשפה המקצועית זה נקרא עומק שדה רדוד. הטשטוש מתאים כמובן גם לצילומי זוגיות או כל צילום חוץ אחר. במקרה של זיו היה לי מאוד חשוב שרק היא תבלוט ולכן הטשטוש נתן לה את כל הבמה

Title of the image box

זיו בצילומי פורטרט תוף כדי המחשת הבעת פנים ומבט, כשתמונה כזאת יוצאת טוב היא מעבירה לצופה רגש ותחושה של סיפור, כמובן שלאיפור יש חלק בלתי מבוטל לתמונות מסוג זה

צילומי ריקוד

זיו בצילומי ריקוד, תוך כדי יצירת דרמה עם משחקי תאורה, כמובן בשביל ליצור את האור היה צריך להיות מתוזמן עם השמש ובנוסף היה צורך בשימוש במספר כלים

צילומי אופנה

זיו בצילומי אופנה תוך כדי טשטוש הרקע

משתתפים

מודלית : זיו שילר

מאפרת : אורית וינר

צלם : קובי אסטנג'לוב

צלם נוסף : דוד ישראלי

סוגי העדשות

עדשת 35 ממ 2.0 פנטקס

עדשת 50 ממ 1.4 פנטקס

עדשת 77 ממ 1.8 פנטקס

עדשת 100 ממ מאקרו פנטקס

מערך הצילום

תאורה - הצילום היה ברובו עם תאורה טבעית גם בתוך המבנה, כן לפעמים שום דבר לא יוצא טוב יותר מתאורה טבעית במידה והיא טובה

לוקיישן – הלוקיישן היה בנטעים מקום המשלב מבנים נטושים והרבה צמחייה

WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT
WHAT A MOMENT